Нова пошта доставляє клієнтам пошкоджені посилки: у Мережі з'явилися скарги

Автор: Лобанова Єлизавета

Нова пошта залишається лідерами поштових перевезень в Україні. При цьому клієнти часто скаржаться на стан посилок, які їм видають у відділеннях. Свої негативні коментарі українці залишають у коментарях під публікаціями Нової пошти на Facebook.

Нова пошта доставляє клієнтам пошкоджені посилки: у Мережі з'явилися скарги - today.ua

Так, одна з клієнток Нової пошти описала ситуацію, яка з нею нещодавно сталася. Жінка отримала поштою мийку, яка була добре упакована, але коли працівник пошти відкривав посилку на огляд, то пошкодив товар.

"Хлопці, які видають посилки на вантажному відділенні, взагалі не думають головою. Прийшла мийка зі штучного каменю, добре упакована відправником, а не поштою. 290 грн доставка. І цей "працівник" бере канцелярський ніж і надрізає мийку. Я в шоці, чоловік у шоці, а він починає витирати подряпину і говорити, що вона маленька. Це взагалі Ок?", - написала обурена Ольга.

На коментар клієнтки швидко відреагували представники Нової пошти. Вони підтвердили, що у відділенні склали акт прийому-передачі та повернули мийку відправнику. Також додали, що продавець може розраховувати на компенсацію, для цього слід зафіксувати претензію.

Популярні зараз

Російська армія до 9 травня спробує захопити ще одне українське місто

Кулеба зробив заяву про переговори з Росією: названо головну умову України

Латвія передасть ЗСУ новітні зенітні комплекси MANTIS

Україна не буде використовувати F-16 одразу після їх прибуття, - спікер ПС

Ще один клієнт Нової пошти поскаржився, що отримав пуф, у якого були погнуті всі колеса. Він звинувачує поштового оператора у неналежному перевезенні.

Нова пошта доставляє клієнтам пошкоджені посилки: у Мережі з'явилися скарги

Ще в однієї клієнтки Нової пошти розбилося дзеркало під час доставки. Свою ситуацію вона описала у коментарі. Жінці вже одного разу відмовили у компенсації, але у відповідь на скаргу їй порадили ще раз написати офіційну скаргу та направити її до компанії перевізника.

"Ви мені розбили дзеркало в латах на вантажному відділенні, фото додаю. Там на фото видно що є лат, а між ним і картонкою тоненьке дзеркало, його навіть видно з боків, і при відправці вам сказали що це дзеркало. Упаковано воно було в латах від виробника, але ви колись приймали на доставку ви чим дивилися? Бо виробник думав і сподівався що ви доставите неушкодженим якщо прийняли, а ви бачили що там картон був звичайний прокладений під решетуванням і ви бахнули крізь цей тоненький картон. Звичайно, в компенсації ви мені відмовили...", - розповіла Марія.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нова пошта доставляє клієнтам пошкоджені посилки: у Мережі з'явилися скарги

Раніше повідомлялося, що Нова пошта дарує по 150 гривень за замовлення товарів з інтернет-магазинів США, Європи та Азії.