"Ощадбанк" блокує банківські карти своїх клієнтів, вимагаючи у них заплатити гроші за їх повернення. Відбувається це під час оплати комуналки через банкомати фінустанови. Про це стало відомо з відгуку, залишеного клієнтом "Ощадбанку" на порталі "Мінфін".
При спробі оплати комунальних послуг в терміналі відділення "Ощадбанку" у пенсіонера була вилучена пенсійна карта. Щоб повернути карту, він тепер повинен заплатити 30 гривень. Робити цього чоловік не має наміру, так як у втраті карти винен не він, а глюк у терміналі.
"Термінал заглючив при створенні платежів. Поясніть в чому полягає моя вина, за що я повинен платити?", - заявив обурений клієнт.
"Знову ж таки, якщо б користувалися Ощад24, то після такої помилки, прийшли б додому, змінили б ліміти (встановили б нуль) і без знання пін-коду і з нульовими лімітами гроші не пропали б, та карту не потрібно було перевипускати. А просто написали б заяву на повернення карти з терміналу, після інкасації ", - зазначила одна з клієнток "Ощадбанку".