ПриватБанк повертатиме клієнтам від 100 до 1000 гривень кешбеку: акція триватиме до березня

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк запустив для своїх клієнтів акцію, яка допоможе їм повернути на свій рахунок від ста до тисячі гривень. Щоб отримати такий істотний кешбек, необхідно відправити або отримати на карту MasterCard від ПриватБанку міжнародний переказ в системі RIA на суму від п'ятдесяти доларів, або оплатити тієї ж самою картою не менше трьох покупок на суму від п'ятдесяти гривень.

ПриватБанк повертатиме клієнтам від 100 до 1000 гривень кешбеку: акція триватиме до березня - today.ua

Дана акція буде діяти в ПриватБанку до березня 2021 року. Клієнти фінустанови протягом цього часу також зможуть виграти один з п'ятнадцяти кешбеків на суму в тисячу гривень.

Система міжнародних переказів RIA діє по всьому світу. Переказати гроші з її допомогою можна або на карту, або на банківський рахунок, в будь-якому відділенні банку на території нашої країни. Надіслати гроші можна в режимі онлайн, по телефону, або системою самообслуговування. Користувачі вважають цю систему більш зручною, ніж Western Union, і ПриватБанк хоче долучити до неї ще більше клієнтів.ПриватБанк повертатиме клієнтам від 100 до 1000 гривень кешбеку: акція триватиме до березня

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

ПриватБанк і Ria Money Transfer запустили сервіс прямих міжнародних грошових переказів в Україну ще в 2019 році. Переказати гроші можна в євро або доларах. Щоб отримати грошовий переказ RIA з будь-якої країни світу прямо на банківський рахунок або карту, потрібно при відправленні переказу просто вказати номер рахунку або карти. Одержувач отримає повідомлення від банку про надходження грошей.

Популярні зараз

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні

Нагадаємо, ПриватБанк почав масово і без пояснення причин блокувати рахунки клієнтів, анулювати платіжні карти і відмовляти в обслуговуванні.

Головне