Клієнти ПриватБанку часто скаржаться на дзвінки від інтернет-шахраїв, які намагаються заволодіти їхніми грошима, отримавши будь-якими способами доступ до банківської карти. Щоб українці знали, як себе вести при спілкуванні з шахраями, в ПриватБанку дали чітку інструкцію.
Одна з клієнток фінустанови поскаржилася на сайті Мінфіну, що їй почали телефонувати злочинці з метою отримання особистих даних по кредитній карті. Жінка розповіла, що від неї вимагали вчинити певні дії в телефонному режимі, заявляючи про те, що кредитка нібито заблокована. Але вона "розкусила" шахраїв і відразу ж звернулася до служби підтримки ПриватБанку. У відповідь на її відгук в банку розповіли, що робити в подібних ситуаціях. Співробітники ПриватБанку розмістили цілу пам'ятку про те, як себе вести, зіткнувшись з шахраями і вимагачами, на своїй сторінці на Facebook, щоб до неї мали доступ всі клієнти банку.
У фінустанові порекомендували у разі, якщо виникли сумніви щодо того, чи телефонують з банку, питати: "А ви точно з Привату?". При цьому клієнтам розповіли про нову функцію, за допомогою якої будь-який клієнт може звірити телефон, з якого надходить дзвінок, зі списком номерів, якими користуються співробітники ПриватБанку. Якщо номера в списку немає, відповідно, дзвонять шахраї. До того ж, через додаток Приват24 можна переглянути список дзвінків від банку і дізнатися причину, по якій його співробітники вирішили зв'язатися з клієнтом саме таким чином.
У коментарях до цієї публікації багато клієнтів ПриватБанку висловили свою подяку за те, що тепер вони знають, як розпізнати шахраїв. У банку ще раз нагадали, що їх співробітники не мають права вимагати особисті дані клієнтів. Якщо у вас такі дані запитують, необхідно негайно звернутися до служби підтримки.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться на те, що фінустанова не погашає їх страховки на лікування.