ПриватБанк в черговий раз здивував українців своїм ставленням. Клієнт фінустанови поскаржився на те, що на його закриту кредитну карту було нараховано борг. Як таке могло статися, клієнт не розуміє, адже перед закриттям карти вона була обнулена. На сайті Мінфіну опубліковано детальний огляд про роботу з банком, який розмістив обурений клієнт.
Зазначається, що закрити борг система не дозволяє, так як фактично карта закрита. Але клієнт стурбований тим, що йому почнуть нараховувати відсотки, тому хотів би розібратися з цим питанням як можна швидше. З цим він і звернувся до ПриватБанку.
Так як на карті немає кредитного ліміту, виникає питання, звідки взагалі взявся борг, нехай і невеликий. Такі ситуації час від часу виникають і з іншими клієнтами, і багато хто з них змушений виплачувати борги, щоб з часом не набігли відсотки. Якби вищезазначений клієнт випадково не активував свою картку, то і не дізнався, що у нього борг, і сума могла б бути набагато більшою. Серед частих скарг клієнтів ПриватБанку є також блокування коштів на їх картах. Не завжди клієнтам навіть повідомляють причини введених обмежень, і людям доводиться місяцями чекати відкриття доступу до своїх грошей.
Раніше повідомлялося, що клієнту ПриватБанку заблокували всі карти після 17 років співпраці, по причині неіснуючих скарг.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal