ПриватБанк активно оформляє своїм клієнтам страховки, однак, потім отримати компенсації українці не можуть. Один з клієнтів фінустанови поскаржився на сервіс банку на своїй сторінці в Facebook, зазначивши, що він довгий час був застрахований від нещасного випадку, але коли отримав травму, то банк відмовив йому у компенсації.
"Страховка від ПриватБанку - це кидалово. Довгий час був застрахований на" Захист Кожний день ". Тиждень тому отримав травму ноги. Дуже сильно вивихнув гомілку і пошкодив зв'язки. Нога тиждень опухла була і боліла 3 дні. У травмпункті зробили огляд, перелому немає і слава богу. Зареєстрував страховий випадок на сайті ПриватБанку і отримав відмову - мій випадок "не входить в список пошкоджень ...", - написав клієнт ПриватБанку.
Клієнт зазначив, що нікому не радить оформляти страховку від ПриватБанку, так як це "викид грошей на вітер". До своєї публікації чоловік прикріпив відповідь банку, в якій зазначено, що його випадок не є страховим, і тому ПриватБанк не відшкодовуватиме гроші по страховці.
"Вибачте, а який вам потрібен був випадок? Посмертний? Загалом закрив це" страхове і марне "відрахування грошей невідомо куди і всім рекомендую не витрачайте гроші на вітер", - підсумував клієнт.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди, знімаючи щомісяця гроші з карток.