ПриватБанк не виконує заявки клієнтів, які вони подають через мобільний додаток Приват24, через що українці залишаються вкрай незадоволеними обслуговуванням банку. Один з власників карти Gold нещодавно не зміг закрити свою картку через інтернет-банкінг, на що він поскаржився на сайті Мінфіну.
Клієнт обурений, що в період епідемії йому потрібно йти до відділення, щоб закрити карту, і не розуміє, чому це не можна зробити в онлайн-режимі через Приват24.
"Закрив через приват 24 всі голд карти, подивився в виписках про закриття-ЗАКРИТІ! Пишу в підтримку щоб упевнитися про вихід з голд клубу, відповідь негативна! На який *** тоді весь цей інтернет банкінг якщо мені потрібно прийти у відділення! З двосторонньою пневмонією і ковідом може треба нанести візит в цей «сучасний банк»?, - пише обурений клієнт.
У відповідь на цей відгук у ПриватБанку пообіцяли допомогти клієнту та пояснили, що співробітники служби підтримки не отримали його дані, тому і не змогли допомогти.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Ми не змогли ідентифікувати вас за знайденими в заявці даними. Дозвольте, будь ласка, нам докладно розглянути ваш випадок і розібратися в ситуації. Для цього ми запросили в особистому повідомленні ваш контактний номер", - відповіли на відгук клієнта в ПриватБанку.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк підключає клієнтам страховки від коронавіруса без їх згоди, через що на рахунках у людей зникають гроші.