ПриватБанк через банкомат забрав у клієнта карту іншого банку і тепер не видає йому ні гроші, ні карту. Відповідний відгук незадоволений клієнт залишив на сайті "Мінфіну". Він обурений тим, що навіть після інкасації йому не повернули його картку, і банк залишив його наодинці зі своєю проблемою.
"Банкомат ПриватБанку зажував карту іншого банку. Оператор сухо відповіла, що допомогти нічим не можуть. Залишився під дощем без засобів на існування", - написав клієнт ПриватБанку.
Чоловік також повідомив, що перевипуск карти займе час. Крім того, буде знято комісію за переказ коштів між картами різних банків. З вини ПриватБанку він таким чином не тільки терпить незручності і втрачає час, так ще й втратить свої гроші. Після інкасації банкомату ні карти, ні коштів йому не повернули.
"По суті, послали на три букви і залишили наодинці з проблемами", - резюмував клієнт.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У відповідь на відгук представник банку пояснив, що повернення карти, що застрягла в банкоматі, не передбачено, тому чоловікові порадили звернутися до служби підтримки банку, що випустив карту, і замовити її перевипуск.
Раніше повідомлялося, що в інтернеті почав активно поширюватися шахрайський додаток Приват24, який користувачам Мережі пропонують завантажити через Instagram. У ПриватБанку закликають завантажувати Приват24 тільки на офіційному сайті фінустанови, але ні в якому разі через соцмережі.