ПриватБанк двічі списав з рахунку клієнта кошти по соцдопомозі на дітей, але не дивлячись на скарги, фінустанова не поспішає компенсувати йому призначені державою виплати. З моменту першої скарги пройшло півроку, але повернення грошей так і не відбулося. Обурений клієнт залишив негативний відгук на сайті Мінфіну, знову поскаржившись на сервіс ПриватБанку.
За словами клієнта, ПриватБанк зняв з його рахунку дві тисячі гривень, які йому надходять в якості соціальної допомоги на неповнолітніх дітей. Гроші були зняті двічі - по 1000 гривень.
Чоловік зазначив, що в той вечір, коли відбулося списання, йому не спадало ніяких повідомлень в Приват24, або по СМС. Він не знімав ніяких коштів з рахунку, але гроші невідомим чином зникли.
"Минуло вже півроку, а грошей як немає так і не було. Поліція мені сказала що вона свою роботу зробила і дала відповідь звертайся мовляв в приват. Ви говорите що відповіді не булоЄ звертайся мовляв в поліцію. А МЕНІ ЩО РОБИТИ ??? Я один виховую трьох малих дітей. Держава мені виділяє 2500 грн на них. Як вам таке ???", - написав у відгуку клієнт ПриватБанку.
Клієнт ПриватБанку і Приват24 вимагає повернути на рахунок гроші, які йому життєво необхідні. Він уже звертався в поліцію, але там чоловікові сказали вирішувати це питання безпосередньо з банком. При необхідності він все ж буде подавати на ПриватБанк до суду, якщо справа не вирішиться.
"ПОВЕРНІТЬ НАМ ГРОШІ. Треба вам хоча б тиждень побути на моєму місці, щоб до вас дійшло як можна прожити в моїй ситуації. Сподіваюся на вашу розсудливість", - додав клієнт у своєму відгуку.