ПриватБанк списує у клієнтів великі суми за онлайн-покупки через Приват24, які перевищують розмір самих товарів вдвічі. З такою скаргою на банк звернулася одна з клієнток фінустанови, залишивши свій негативний відгук на сайті Мінфіну. У неї два рази замість одного списалися кошти з карти і співробітники банку не можуть допомогти клієнтці вирішити цю проблему.
"Я в обуренні від роботи Привату! 14 жовтня було зроблено інтернет замовлення в інтернет магазині Calvin Klein! Гроші благополучно заблокувалися для списання. Вчора, 22 жовтня баланс на карті став ще менше рівно на ту ж суму! Гроші списалися просто без мого відома!. .. ", - повідомила клієнтка.
У відповідь на звернення клієнта служба підтримки ПриватБанку спочатку повідомила, що на розгляд її заявки піде від 5 до 7 днів, а потім цей термін збільшили до 11 днів. Жінка вважає, що це справжнісіньке шахрайство.
"Без моєї згоди приват зняв (або заблокував) у мене на мапі суму і йому ще потрібен тиждень щоб вирішити це питання ?! Пахне просто шахрайством. Я подзвонила на гарячу лінію Привату, там мені відповіли що виявляється потрібно вже не 5-7 днів, а 11 днів! Поясніть як таке можливо і чому Приват не хоче вирішувати цю проблему? ", - розповіла клієнтка.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки ПриватБанку клієнтці повідомили, що гроші за покупку товарів надходять не на рахунок банку, а на рахунок торговельної мережі, в якій відбувалася покупка. У даній ситуації торгова точка не списала раніше зарезервовані кошти і надіслала повторний запит на проведення операції.
Раніше ПриватБанк повідомив про зміни в системі грошових переказів через Приват24.