Today.ua

ПриватБанк намагається “вибити“ з клієнта борги незнайомих людей: подробиці конфлікту

ПриватБанк знову потрапив у чергову неприємну історію. Клієнт під ніком intex24 написав скаргу на порталі minfin про те, що банк намагається примусити його оплатити чужий борг.

Чоловік пише, що близько півроку тому йому стали надходити дзвінки від ПриватБанку з вимогою сплатити борг за третіх осіб. Причому, він цих людей не знає і не розуміє, яким чином банк пов'язав їх із ним і, тим більше, на якій підставі вимагає з нього гроші, які вони заборгували.

По іменах, які називав банк, він вирішив розшукати хоч якусь інформацію про людей, у яких "висить" непогашений кредит.

"ПриватБанк протягом шести місяців телефонує через заборгованість третіх осіб, з якими я навіть не знайомий (якісь там Гудима Мар'яна Богданівна і Гудима Роман Григорович). Знайшов їх в судовому реєстрі - алкаш, який притягувався за водіння в стані сп'яніння. Працівник ПриватБанку повідомив, що якщо я не погашу за них борг, у мене виникнуть проблеми з моїми рахунками ", - пише обурений клієнт.

Дзвінок розгніваного клієнта на гарячу лінію банку нічого не дав. Співробітники, які "сидять" на гарячій лінії, не сприйняли погрози свого колеги як недоречні та не побачили в них ніяких порушень.

Зневірившись у тому, що керівництво фінустанови відреагує на свавілля своїх співробітників, клієнт подав скаргу у Нацбанк. Якою була відповідь Нацбанку, чоловік не пише. Однак сам ПриватБанк оперативно відреагував на скаргу клієнта, коли та вийшла в публічну площину. Звідти відповіли, що телефонували чоловікові через те, що позичальник порушив виплати за договором і зв'язок з ним обірвалася. Через це вони стали дзвонити іншій людині, номер якої нібито був названий позичальником при оформленні кредитного договору, як резервний номер для комунікації.

"Банк здійснює комунікацій через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних", - пишуть у відповіді ПриватБанку.

Там також повідомляють, що проведуть службову перевірку за цим фактом і зв'яжуться із розлюченим клієнтом вже найближчим часом.

Нагадаємо, клієнти Приватбанку також скаржаться, що банк, без пояснення причин, блокує їм рахунки та висуває щоразу нові вимоги по документах, які потрібно надати в банк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ