ПриватБанк може розірвати договір із клієнтами в односторонньому порядку по низці причин. При цьому громадяни можуть забрати гроші, що їм належать. У фінустанові розповіли, чи можуть клієнти, які проживають тимчасово за кордоном, розблокувати власний рахунок та переказати залишок коштів на картку іншого банку дистанційно.
Одна із клієнток ПриватБанку на сайті Мінфіну поскаржилася, що банк розірвав з нею договір та закрив доступ до рахунку без попередження. У жінки залишилися гроші на рахунку, які клієнтка хотіла б повернути та переказати на рахунок іншого банку, оскільки на сьогоднішній день проживає у Латвії. Вона просить банк зробити цю процедуру дистанційно, щоб їй не довелося приїжджати до України.
"Я дуже розчарована таким ставленням...08.2023 я не змогла зайти до свого кабінету в Приват24, написала на підтримку і мені відповіли, що зі мною розірвано договір. До цього моменту мені також заблокували рахунок і сказали, що це технічний момент, зачекайте 7 днів, після цього було попередження про розірвання договору", - написали жінка у відгуку.
Популярні зараз
У 2025 році у всіх українських школярів буде безкоштовне харчування
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
У ПриватБанку дали докладне роз'яснення щодо цієї ситуації. Клієнтці відповіли, що у своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України.
При розірванні ділових відносин клієнтам ПриватБанку надається можливість переказу залишків коштів до іншого банку.
Для перерахування залишку коштів з картки ПриватБанку на інші рахунки, клієнту або його представнику (за довіреністю) необхідно звернутися до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
- реквізити рахунку(ів), відкритого в іншому банку на ваше ім'я;
- документи, що підтверджують повноваження розпоряджатися рахунками;
- документи, що засвідчують особу;
- документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
- заяву про перерахування залишків коштів.
Таким чином, дистанційно повернути кошти із заблокованого рахунку у клієнтки не вийде.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк почав блокувати рахунки клієнтів ще з однієї причини.