У ПриватБанку розповіли, що робити, якщо банкомат не видає списані кошти

Автор: Лобанова Єлизавета

В Україні почастішали випадки, коли при знятті коштів у банкоматах ПриватБанку гроші списуються з рахунків клієнтів, але не видаються. Причиною може бути як технічна несправність банкомату, так і дії шахраїв. Представники ПриватБанку розповіли, як уникнути ризиків під час зняття готівки.

У ПриватБанку розповіли, що робити, якщо банкомат не видає списані кошти - today.ua

Перед тим, як вставляти картку до банкомату, необхідно уважно перевірити банкомат на наявність можливих додаткових пристроїв. Не можна виключати спробу шахрайства – кеш-трепінгу. Зловмисники за допомогою спеціальної накладки та клею перекривають відсік для видачі купюр, і коли клієнт відходить від пристрою, вони забирають його гроші. Схема популярна, тож якщо банкомат не видає гроші, потрібно розбиратися на місці.

По можливості слід робити фото або відео операції з банкоматом, щоб зафіксували повідомлення на екрані про видачу коштів. Тоді ви матимете докази для банку. На банкоматах повинні бути встановлені камери, але на них не відображаються дії на екрані.

Зіткнувшись із такою проблемою, потрібно одразу звертатися до служби підтримки банку, який видав картку. При цьому менеджеру необхідно надати інформацію про суму, яку не вдалося зняти, час операції, розташування банкомату та відповісти на всі інші питання, які поставить співробітник банку.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Також потрібно надалі залишатися біля банкомату, тримаючи при собі чеки, якщо банкомат їх видав, або зберегти SMS-повідомлення, які прийшли як альтернатива паперовим чекам.

У ПриватБанку розповіли, що робити, якщо банкомат не видає списані кошти

Потім зверніться до банку-власника банкомату, якщо це не банк-емітент платіжної картки. Телефон контактного центру банку зазвичай вказаний зверху на банкоматі.

У разі таких "спірних" операцій, як правило, банк-емітент картки звертається до банку-еквайєра (власника банкомату) із запитом про повернення грошей.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

При цьому банк-еквайєр може повернути їх у тому випадку, якщо під час інкасації банкомату дійсно було виявлено надлишок готівки в сумі транзакції, що оспорюється. Якщо зайву суму не буде виявлено, то гроші не повернуть, а банк-емітент може виписати ще й штраф за "безпідставне оскарження правочину" у розмірі 250 грн.

Раніше клієнти ПриватБанку скаржилися, що фінустанова купує долари за заниженою вартістю.

Головне