В Ощадбанку щось наплутали з даними клієнтки банку. Жінку визнали померлою та заблокували їй рахунки. Тепер клієнтка мусить доводити банкірам, що вона жива. Але ні фото "воскреслої" клієнтки, ні її особистий візит у банк, поки що співробітників Ощаду не переконали: її гроші залишаються заблокованими.
Про свої неочікувані митарства, пов'язані з Ощадбанком, розповіла на порталі minfin клієнтка під ніком Valerika з Ірпеня.
Почалося все з сумного приводу, який змусив жінку звернутися в Ощадбанк. У Valerika померла мама, яка отримувала пенсію у цьому банку. Отож, донька звернулася в одне з відділень банку в Ірпені, щоби рахунки покійної заблокували. В Ощадбанку зафіксували її звернення, і Valerika вважала справу завершеною.
Яким же було її здивування, коли наступного дня вона виявила, що банк заблокував її рахунки.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"На наступний день заблокували всі мої рахунки. Прийшла виясняти у відділення чому, до менеджера. Сказали у зв’язку із моєю смертю! На питання, як могли це зробити без підтверджуючих про смерть документів, відповісти не змогла", - розповідає жінка.
Втім, як з'ясувалося, її особистого "пришестя" виявилося замало для того, щоб відновити клієнтку у списку живих та розблокувати її рахунки. Менеджер банку зробила фото живої візитерки та повідомила, що відправить його співробітнику, який займався блокуванням рахунків.
"Сфотографувала мене і відправила тому співробітнику, який заблокував. Пройшло 2 робочих дні, ще не розблокували. Хтось знає скільки чекати розблокування і куди звертатись (заява, скарга?)далі?", - поцікавилася клієнтка.
Банк, до речі, на її скаргу, як і на скарги інших клієнтів, не відреагував ніяк. А в коментарях дехто з пересічних громадян пише, що у випадку смерті людини її рахунки не блокуються, а закриваються. Але це обов'язково треба підтвердити свідоцтвом про смерть клієнта.
Дехто з коментаторів припускає, що жінка, очевидно, особисто не приходила до відділення, щоби сповістити про смерть матері, а зателефонувала зі свого фінансового номеру. Тому й вийшла плутанина, і зрештою заблокували її рахунки, вважаючи саме її померлою. Але це також якийсь абсурд. Адже людина не могла сама зателефонувати в банк, щоб сповістити про власну смерть.