Ощадбанк втрачає клієнтів через неякісне обслуговування

Автор: Марченко Любов

Ощадбанк останнім часом став об'єктом невдоволення багатьох клієнтів. Люди, які обслуговуються цією фінансовою установою, скаржаться на неякісний сервіс і кажуть, що банк "застряг у минулому". Так, одна з клієнток банку поскаржилася, що в неї зірвалася відпустка через те, що вона не змогла вчасно отримати свої зароблені гроші. Про поневіряння жінки повідомило видання minfin.

Ощадбанк втрачає клієнтів через неякісне обслуговування - today.ua

Клієнтка розповідає, що хотіла зняти отримані на роботі відпускні, щоб оплатити путівку на відпочинок. Проте, як тільки вона вставила свою карту в банкомат, він тут же її "з'їв". При цьому карта була нова, випущена лише кілька місяців тому.

Жінка тут же звернулася до відділення Ощадбанку, однак їй сказали, що картку вона отримає лише після наступного розвантаження банкомату. Правда, коли це буде, ніхто точної дати не вказав. Причину вилучення карти також ніхто пояснити не зміг ні в найближчому відділенні банку, ні на гарячій лінії, куди зателефонувала жінка. Повідомили лише, що карта активна, і зняти гроші з неї можна буде, але тільки коли клієнтка отримає її назад в руки. Ощадбанк втрачає клієнтів через неякісне обслуговування Через касу зняти потрібну суму не вдалося. Там одноразово дають лише обмежену суму - в розмірі 5 тисяч гривень. При цьому ще й зняли з клієнтки якісь 150 гривень страховки.

"На питання, що за страховка - абсолютно незрозуміла відповідь. Чому ми з зарплати повинні ще щось відстібати на ваші страховки? Вам мій роботодавець і так оплачує комісію за обслуговування!" - обурюється жінка.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Випустити нову карту теж не вийшло, тому що для цього потрібно було неодмінно звертатися в те відділення Ощадбанку, де була випущена колишня, а воно знаходиться в іншому місті. Зрештою, картку вдалося забрати лише через тиждень. При цьому оплатити вчасно путівку на відпочинок клієнтка банку не встигла, і подорож зірвалася. Причому ніхто за ці незручності перед клієнткою навіть не вибачився. А сам банк залишив по собі гнітюче враження не тільки через роботу його співробітників, а ще й через умови, в яких клієнтам доводиться простоювати в черзі, щоби домогтися хоч якоїсь відповіді.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Це було влітку, спека в банку неймовірна! Чому в інших банках можуть дозволити поставити кондиціонери, а в цьому розруха повна. Заходиш у відділення і як ніби потрапляєш років на 20 назад, - пише жінка і підсумовує: - Офігєть обслуговування! Біжіть подалі від таких банків ".

Нагадаємо, це не перший випадок, коли клієнти скаржаться на Ощадбанк. Так, інвалід війни з Чернігівської області поскаржився, що банк не віддає йому півтори тисячі гривень, які він заощадив на пільзі, виданій на оплату опалення.

Головне